Zapytanie ofertowe - Mechaniczne czyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z wpustami ulicznymi w ciągu dróg wojewódzkich oraz dróg powiatowych.
Kłobuck, dnia 07.03.2025 r.
PZD-BZ.254.8.2025
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
w którym nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1320) – wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy.
Przedmiot zamówienia
Mechaniczne czyszczenie nawierzchni jezdni i chodników wraz z wpustami ulicznymi w ciągu dróg wojewódzkich oraz dróg powiatowych.
Opis zamówienia
Szczegółowy zakres robót określony został w załączonych do zaproszenia przedmiarach robót.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg następującego podziału:
-
Część 1 obejmuje drogę wojewódzką Nr 492.
-
Część 2 obejmuje drogę wojewódzką Nr 494.
-
Część 3 obejmuje drogi powiatowe.
Termin realizacji zamówienia
Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie 28 dni od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem wykonania 50 % zakresu zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy.
Forma płatności
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck. Faktury należy wystawić odrębnie na drogi wojewódzkie i powiatowe.
Opis sposobu przygotowania oferty
Do oferty należy załączyć oświadczenia oraz kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu
o załączone przedmiary robót.
Kryteria oceny ofert
Cena – 100 %
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę w zamkniętej i opieczętowanej kopercie należy złożyć w formie pisemnej do dnia 14.03.2025 r. do godz. 1000 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku. Na kopercie zamieścić tytuł zadania: „Czyszczenie poziomowe - nie otwierać przed dniem 14.03.2025 r. do godz. 1000”.
Informacje dodatkowe
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien wykazać się możliwością korzystania z następującego sprzętu:
-
szczotki mechanicznej współpracującej z ciągnikiem rolniczym/koparko ładowarką,
lub pojazdu do zamiatania ulic, -
środka transportowego.
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.
Zamawiający dokona weryfikacji ofert w ciągu dwóch dni roboczych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie.
OST D-03.01.03.pdf (99,54KB)
OST D-05.03.00a.pdf (121,28KB)
Projekt Umowy.pdf (60,37KB)
Przedmiar robót DP.pdf (2,47MB)
Przedmiar robót DW.pdf (446,38KB)
Zaproszenie do złożenia ofert.pdf (526,81KB)
Zestawienie załączników.pdf (61,01KB)