- Menu przedmiotowe
- Nabory i konkursy na wolne stanowiska
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent ds. zamówień publicznych i organizacji ruchu.
Kłobuck dn. 08.04.2024 r.
OGŁOSZENIE O NABORZE
Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku ogłasza nabór na wole stanowisko urzędnicze:
Referent ds. zamówień publicznych i organizacji ruchu - 1 etat
Informujemy, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Kłobucku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
I. Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
1) wykształcenie wyższe
2) staż pracy co najmniej 1 rok
3) ukończone szkolenie przygotowujące do pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych
4) obywatelstwo:
- polskie lub
- Unii Europejskiej (dotyczy osób, którym na podstawie przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), lub
- innych państw (dotyczy osób, którym na podstawie umów międzynarodowych przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej),
5) pełna zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych,
6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7) nieposzlakowana opinia.
II. Wymagania dodatkowe w stosunku do kandydata na wolne stanowisko:
1) znajomość ustaw:
- o drogach publicznych i związanych z nią rozporządzeń,
- prawo budowlane,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- o samorządzie powiatowym,
- prawo zamówień publicznych
2) znajomość obsługi komputera w zakresie obsługi edytora teksu i arkusza kalkulacyjnego
3) znajomość terenu powiatu kłobuckiego,
4) prawo jazdy kat. B,
5) umiejętność czytania map,
6) obsługa urządzeń biurowych,
7) umiejętność pracy w zespole,
8) rzetelność, terminowość, odpowiedzialność, sumienność.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku Referent ds. zamówień publicznych i org. ruchu
- Uzgadnianie w zakresie możliwości włączenia drogi do ruchu drogowego spowodowanego zmianą zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego, polegającego na budowie obiektu budowlanego lub wykonaniu innych robót budowlanych, a także zmianie sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części.
- Opiniowanie projektów organizacji ruchu.
- Prowadzenie ewidencji projektów organizacji ruchu.
- Prowadzenie rejestru dróg, na których zmieniono organizację ruchu (stałą i czasową).
- Przeprowadzanie postępowań dot. najmu lokali użytkowych, w tym:
a/ sporządzanie umów najmu,
b/ przygotowywanie sprawozdań z gosp. Nieruchomościami.
- Realizacja niektórych zadań wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o zamówieniach publicznych, współpraca z Wydziałem Inwestycji i Rozwoju w Starostwie Powiatowym w Kłobucku.
- Współpraca z Zarządem Dróg Wojewódzkich w Katowicach i Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego w zakresie realizacji zadań na drogach wojewódzkich, wynikających z zawartych porozumień.
- Przeprowadzanie postępowań dot. zamówień publicznych do 130 tys. zł, zgodnie z regulaminem PZD
- Przyjmowanie, sprawdzanie oraz rozliczanie dokumentacji projektowo – kosztorysowych zlecanych wykonawcom.
- Prowadzenie rejestru umów.
- Opisywanie faktur i rachunków.
- Sprawdzanie faktur i rachunków pod względem merytorycznym.
- Przygotowywanie wniosków o wszczęcie postępowania przetargowego dla zamówień publicznych powyżej progu 130 tys. zł. dla Wydziału Inwestycji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Kłobucku.
- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora.
- Prowadzenie spraw związanych z koordynacja elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
IV. Warunki pracy:
1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
praca umysłowa w biurze, w systemie jednozmianowym. Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanym głównie z pracą przy biurku i komputerze oraz dynamicznym związanym z poruszaniem się po terenie budynku, sporadycznie w terenie.
2. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy: lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na parterze budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku, w pokoju biurowym dwuosobowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe.
V. Wymagane dokumenty:
1. Podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko Referent ds. zamówień publicznych i organizacji ruchu.
2. Curriculum Vitae z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
3. Kwestionariusz osobowy (druk do pobrania tutaj Kwestionariusz.doc (40,50KB) )
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i zdobyte kwalifikacje zawodowe ( kopia świadectwa ukończenia szkoły lub dyplomu bądź zaświadczenia o stanie odbytych studiów, kserokopia dokumentu o ukończonym szkoleniu przygotowującym do pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych),
5. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska Referenta ds. zamówień publicznych i organizacji ruchu.
6. Oświadczenie kandydata:
- o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
- że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie wykonywał czynności które stałyby w sprzeczności z wykonywanymi obowiązkami służbowymi na stanowisku Referenta ds. zamówień publicznych i organizacji ruchu
7. Kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu innego obywatelstwa,
8. Oświadczenie kandydata w sprawie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, „RODO”) (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL). (do pobrania tutaj Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy.docx (19,71KB) ,
9. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku lub pocztą na adres „Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck” w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko referenta ds. zamówień publicznych i organizacji ruchu w Powiatowym Zarządzie Dróg w Kłobucku”
w terminie do dnia 18.04.2024 r. (decyduje data wpływu ).
Kandydaci spełniający wymagania formalne podane w ogłoszeniu i zakwalifikowaniu do następnego etapu rekrutacji zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.pzd.klobuck.pl) oraz na tablicy ogłoszeń PZD przy ul. Zamkowej 19 w Kłobucku .
Osoba wyłoniona w drodze naboru, z którą będzie nawiązany stosunek pracy jest zobowiązana przed dniem zatrudnienia przedstawić aktualne zaświadczenie zawierające informacje o tym, że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe uzyskane na koszt kandydata z Krajowego Rejestru Karnego.
Dokumenty aplikacyjne osób, które nie zakwalifikowały się będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Powiatowym Zarządzie Dróg zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów na w/w stanowisko będą przechowywane przez okres trzech miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonywać osobiście odbioru dokumentów złożonych przez siebie w związku z naborem, za potwierdzeniem odbioru. Po upływie trzech miesięcy od dnia upowszechnienia wyników naboru nie odebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.