Zapytanie ofertowe - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Remont odcinka drogi powiatowej nr 2071 S, Starokrzepice ul. Oleska.
Kłobuck, dnia 17.10.2023 r.
PZD-BZ.254.35.2023
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
w którym nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023, poz. 1605 z późn. zm.) – wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Remont odcinka drogi powiatowej nr 2071 S, Starokrzepice ul. Oleska.
Opis zamówienia
Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiary robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały są dostępne na stronie internetowej: https://bip.klobuck.pl/5907/542/tryb-podstawowy-remont-odcinka-drogi-powiatowej-nr-2071-s-starokrzepice-ul-oleska.html
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682) oraz treści projektu umowy stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia ofert.
Termin realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 31.06.2024 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku:
- wystąpienia robót gwarancyjnych,
- wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych.
Forma płatności
Termin i warunki płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszego zaproszenia.
Kryteria oceny ofert
Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie najniższą ceną, tj. cena – 100%. Zaoferowana cena za wykonanie zamówienia będzie stanowić cenę ryczałtową i obejmować wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie stała i nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.
Warunki wykluczenia wykonawców
Z postępowania zostaną wykluczone podmioty które są powiązane kapitałowo lub osobowo z beneficjentem.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną
do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Do formularza ofertowego /zał. nr 2/ należy załączyć:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 3/,
- potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do samodzielnych funkcji technicznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów,
- wpis CEiDG potwierdzony za zgodność z oryginałem,
- wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch usług przez osobę wskazaną jako inspektora w zakresie nadzorowania budowy bądź przebudowy dróg publicznych /zał. nr 4/,
- oświadczenie o zatrudnieniu pracowników lub zawarciu umów ze zleceniobiorcami /zał. nr 5/.
Miejsce i termin składnia ofert
Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku, ul. Zamkowa 19, do dnia 24.10.2023 r., do godz. 9.00.
Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej i opieczętowanej kopercie z napisem: Nie otwierać przed 24.10.2023 r. godz. 9.00. Na kopercie zamieścić treść: Sprawowanie funkcji inspektora – DP 2071 S ul. Oleska, Starokrzepice.
Dodatkowe informacje
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.
Zamawiający dokona weryfikacji ofert w ciągu dwóch dni roboczych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie.