Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Leasing ciągnika

nowa podstrona, dodana 2008-11-17

Kłobuck : Leasing 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego /wersja drogowa/ wraz z uniwersalnym ramieniem hydraulicznym i głowicą do koszenia traw i krzaków w celu prowadzenia robót odwadniających i pielęgnacyjnych zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku z opcją wykupu

Numer ogłoszenia: 317657 - 2008; data zamieszczenia: 17.11.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck,  woj. śląskie, tel. 034 319 82 50, fax 034 319 83 50.

·                  Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.klobuck.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leasing 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika  rolniczego /wersja drogowa/ wraz z uniwersalnym ramieniem hydraulicznym i głowicą do koszenia traw i krzaków w celu prowadzenia robót odwadniających i pielęgnacyjnych zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku z opcją wykupu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing 1 szt. fabrycznie nowego ciągnika rolniczego  /wersja drogowa/ wraz z uniwersalnym ramieniem hydraulicznym i głowicą do koszenia traw i krzaków w celu prowadzenia robót odwadniających i pielęgnacyjnych zieleni w pasie drogowym dróg powiatowych i wojewódzkich administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku  z opcją wykupu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.14.00.00-3, 29.37.00.00-3, 34.39.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

·                  Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

·                  Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem, tj. w usługach leasingowych.
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.wykonali co najmniej jedną usługę leasingową, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj: leasingu min. 1 szt. fabrycznie nowych pojazdów samochodowych lub ciągników rolniczych o wartości usługi min. 300.000,00 zł brutto..
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej siwz. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w-w warunki wykonawca spełnił.

·                  Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania składa oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. W tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenia w załącznikach nr 2 i nr 3 do siwz.

B. Wykaz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następującego dokumentu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda:
a) wykazu wykonanej, co najmniej jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa (leasingowa) i dostawa pojazdów zostały wykonane należycie. (wg wzoru w zał. nr 4 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.klobuck.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku, pokój nr 1

 

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

 

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

 

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku.

 

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

 

 Zmiana treści specyfikacji dostępna w pozycji menu Zmiany w SIWZ

Podmiot udostępniający: Pzd Kłobuck
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Iwona Chłąd
Data wytworzenia: 17.11.2008 r.