Zapytanie ofertowe - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2039 S w miejscowości Złochowice, ul. Długa.
Kłobuck, dnia 18.01.2022 r.
PZD-BZ.254.2.2022
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
w którym nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm.) – wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2039 S w miejscowości Złochowice, ul. Długa.
Opis zamówienia
Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiary robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały są dostępne na stronie internetowej: http://bip.klobuck.pl/5473/542/tryb-podstawowy-przebudowa-drogi-powiatowej-nr-2039-s-w-miejscowosci-zlochowice-ul-dluga.html
Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach art. 25 - 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. 2021.2351 t.j.) oraz treści projektu umowy stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia ofert.
Termin realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku:
- wystąpienia robót gwarancyjnych,
- wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych.
Forma płatności
Termin i warunki płatności zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1
do niniejszego zaproszenia.
Kryteria oceny ofert
Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie najniższą ceną, tj. cena – 100% = 100 pkt. Zaoferowana cena za wykonanie zamówienia będzie stanowić cenę ryczałtową i obejmować wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie stała i nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.
Opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium - cena brutto
Punkty za kryterium „cena” zostaną przyznane w następujący sposób:
Kx = (Cmin/Cx)*100 pkt, gdzie:
Kx – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutto za realizację zamówienia.
Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia.
Cx – cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia.
Warunki wykluczenia wykonawców
Z postępowania zostaną wykluczone podmioty które są powiązane kapitałowo lub osobowo z beneficjentem.
Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia;
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Do formularza ofertowego /zał. nr 2/ należy załączyć:
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 3/,
- potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do samodzielnych funkcji technicznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
- aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów,
- wpis CEiDG potwierdzony za zgodność z oryginałem,
- wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch usług przez osobę wskazaną jako inspektora w zakresie nadzorowania budowy bądź przebudowy dróg publicznych /zał. nr 4/,
- oświadczenie o zatrudnieniu pracowników lub zawarciu umów ze zleceniobiorcami /zał. nr 5/.
Miejsce i termin składnia ofert
Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku, ul. Zamkowa 19, do dnia 25.01.2022 r., do godz. 9.00.
Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej i opieczętowanej kopercie z napisem: Nie otwierać przed 25.01.2022 r. Na kopercie zamieścić treść: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2039 S w miejscowości Złochowice,ul. Długa.
Dodatkowe informacje
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy. Oferty złożone
po terminie składania ofert, określonym w zaproszeniu do złożenia ofert zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.
Formularz ofertowy.pdf (45,92KB)
Projekt umowy.pdf (73,65KB)
Zaproszenie do składania ofert.pdf (740,28KB)