Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - wykonanie nakładek bitumicznych w ciągu drogi powiatowej nr 2034 S w m. Kostrzyna.

Kłobuck, dnia 05.11.2021 r.

PZD-BZ.254.33.2021

 

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

w którym nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1129.) – wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy.

 

Przedmiot zamówienia

Wykonanie nakładek bitumicznych w ciągu drogi powiatowej nr 2034 S w m. Kostrzyna.

 

Opis zamówienia

Zamówienie obejmuje frezowanie nawierzchni jezdni na głębokość 6 cm, mechaniczne oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową podbudowy bitumicznej, wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno – asfaltową, ponowne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową nawierzchni bitumicznej, wykonanie nawierzchni – warstwy ścieralnej o grubości 4 cm po zagęszczeniu wraz z oblaniem krawędzi asfaltem.

Szczegółowy zakres robót określony został w załączonym do zaproszenia przedmiarze robót.

Termin realizacji zamówienia

21 dni od daty zawarcia umowy.

 

Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia,

b) dysponują potencjałem technicznym - wykonawca oświadczy, że dysponuje:

  • frezarką gąsienicowa lub kołową – 1 szt.
  • walcem o masie 10 t – 1 szt.
  • środkiem transportu o ładowności min. 10 t – 1 szt.
  • rozściełaczem asfaltu – 1 szt.

 

Forma płatności

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck.

 

Kryteria oceny ofert

Cena – 100 %

 

 

Opis sposobu przygotowania oferty

Do oferty należy załączyć oświadczenia, kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót.

 

Miejsce i termin składnia ofert

Ofertę w zamkniętej opieczętowanej kopercie należy złożyć w formie pisemnej do dnia 12.11.2021 r. do godz. 900 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku. Na kopercie zamieścić tytuł zadania: „Oferta –  nakładki wielkopowierzchniowe. Nie otwierać przed dniem 12.11.2021 r. do godz. 900”.

 

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.

Zamawiający dokona weryfikacji ofert w ciągu dwóch dni roboczych.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym etapie.

 

 

PDFProjekt Umowy.pdf (70,49KB)
PDFPrzedmiar robót.pdf (431,28KB)
PDFZaproszenie do składnia ofert.pdf (528,26KB)
PDFZestawienie załączników.pdf (65,55KB)