Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu na drodze powiatowej nr 2022 S ul. Ułańskiej w m. Miedźno.

                                                                                                              

                                                                                                                                             Kłobuck, dnia 09.10.2020 r.                                                               

PZD-BZ.254.37.2020

                                                                                   

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), określonego w art. 4 pkt 8

 

Przedmiot zamówienia

Wprowadzenie projektu stałej organizacji ruchu na drodze powiatowej nr 2022 S ul. Ułańskiej w m. Miedźno.

 

Opis zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:

 

Zadanie I

Droga powiatowa nr 2022 S w m. Wapiennik ul. Ułańska – rejon cmentarza wraz  ze skrzyżowaniem z drogą gminną nr 656009S ul. Akacjowa:

-     demontaż znaków przeznaczonych do likwidacji – 3 szt.

-     ustawienie słupków – 21 szt.

-     montaż znaków drogowych i tabliczek – 21 szt.

-     oznakowanie poziome nawierzchni jezdni w ilości 169,97 m2

-     roboty brukarskie ( przełożenia chodnika - 10 m2, zaniżenie istniejących krawężników – 10 m)

 

Zadanie II

Droga powiatowa nr 2022 S w m. Miedźno, ul. Ułańska – od skrzyżowania z drogą gminną  nr 656009S ul. Akacjowa (bez skrzyżowania) do skrzyżowania z drogą wojewódzką 491 (bez skrzyżowania):

-     ustawienie słupków – 9 szt.

-     montaż znaków drogowych – 9 szt.

-     oznakowanie poziome nawierzchni jezdni w ilości 77,93 m2

-     roboty brukarskie (przełożenia chodnika - 20 m2, zaniżenie istniejących krawężników – 22 m)

 

Szczegółowy zakres robót został wskazany w załączonym do zaproszenia przedmiarze robót.

 

Celem poprawnego sporządzenia wyceny w/w robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania niezbędnej wiedzy do prawidłowego sporządzenia oferty.

 

Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

b) dysponują potencjałem technicznym - wykonawca oświadczy, że dysponuje:

  • układarką mas chemoutwardzalnych – 1 szt.

c) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia – wykonawca wykaże, że zrealizował co najmniej jedną robotę związaną z malowaniem oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej na drogach publicznych.

 

Termin realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do:

Zadanie I Droga powiatowa nr 2022 S w m. Wapiennik ul. Ułańska – rejon cmentarza wraz ze skrzyżowaniem z drogą gminną nr 656009S ul. Akacjowa    

do 31.10.2020 r.

Zadanie II Droga powiatowa nr 2022 S w m. Miedźno, ul. Ułańska – od skrzyżowania z drogą gminną nr 656009S ul. Akacjowa (bez skrzyżowania) do skrzyżowania z drogą wojewódzką 491 (bez skrzyżowania)                                                        do 20.11.2020 r.

 

Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zawartej umowy do rozpoczęcia robót w terminie do 3 dni od dnia podpisania protokołu przekazania terenu na którym będzie realizowane zamówienie.

 

Forma płatności

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck.

 

Kryteria oceny ofert

Cena – 100 %

 

Opis sposobu przygotowania oferty

Do oferty należy załączyć oświadczenia, formularz ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót.

 

Miejsce i termin składnia ofert

Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 14.10.2020 r., do godz. 10.00 w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: „Wprowadzenie SOR na DP nr 2022 S. Nie otwierać przed dniem 14.10.2020 r., do godz. 10.00”.

                                                                                              

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.

 

Zamawiający po rozeznaniu cenowym wybierze metodę wykonania oznakowania poziomego.

 

 

    _____________________

   Kierownik Zamawiającego