Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - wymiana barier ochronnych w ciągu DW 491 w m. Zawady.

                                                                                                                         Kłobuck, dnia 08.10.2020 r.                                                               

PZD-BZ.254.35.2020                                                                        

                                                                                    

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), określonego
w art. 4 pkt 8

 

Przedmiot zamówienia

Wymiana barier ochronnych w ciągu DW 491 w m. Zawady. 

 

Opis zamówienia

Szczegółowy zakres robót został wskazany w załączonym do zaproszenia przedmiarze robót.

 

Celem poprawnego sporządzenia wyceny w/w robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania niezbędnej wiedzy do prawidłowego sporządzenia oferty.

 

Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

b) dysponują potencjałem technicznym - wykonawca oświadczy, że dysponuje:

  • wiertnicą do wykonania otworów pod słupki - 1 szt.,
  • samochodem samowyładowczym lub innym środkiem transportowym - 1 szt.

c) dysponują potencjałem kadrowym – wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

 

Termin realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zawartej umowy do rozpoczęcia robót w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu przekazania terenu budowy.

 

Forma płatności

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck.

 

Kryteria oceny ofert

Cena – 100 %

 

Opis sposobu przygotowania oferty

Do oferty należy załączyć oświadczenia, formularz ofertowy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzję o posiadaniu  uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa.

 

Miejsce i termin składnia ofert

Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku do dnia 15.10.2020 r., do godz. 9.00 w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: Wymiana barier ochronnych w ciągu DW 491 w m. Zawady. Nie otwierać przed dniem 15.10.2020 r., godz. 9.00.

 

                                                                                  

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.

                                                         

   _____________________

  Kierownik Zamawiającego

 

PDFProjekt umowy.pdf (86,22KB)
PDFPrzedmiar.pdf (321,38KB)
PDFZaproszenie.pdf (574,16KB)
PDFZestawienie załączników.pdf (62,02KB)