Zapytanie ofertowe - wymiana barier ochronnych w ciągu DW 491 w m. Zawady.
Kłobuck, dnia 08.10.2020 r.
PZD-BZ.254.35.2020
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), określonego
w art. 4 pkt 8
Przedmiot zamówienia
Wymiana barier ochronnych w ciągu DW 491 w m. Zawady.
Opis zamówienia
Szczegółowy zakres robót został wskazany w załączonym do zaproszenia przedmiarze robót.
Celem poprawnego sporządzenia wyceny w/w robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania niezbędnej wiedzy do prawidłowego sporządzenia oferty.
Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
b) dysponują potencjałem technicznym - wykonawca oświadczy, że dysponuje:
- wiertnicą do wykonania otworów pod słupki - 1 szt.,
- samochodem samowyładowczym lub innym środkiem transportowym - 1 szt.
c) dysponują potencjałem kadrowym – wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Termin realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zawartej umowy do rozpoczęcia robót w terminie do 7 dni od dnia podpisania protokołu przekazania terenu budowy.
Forma płatności
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck.
Kryteria oceny ofert
Cena – 100 %
Opis sposobu przygotowania oferty
Do oferty należy załączyć oświadczenia, formularz ofertowy, potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa.
Miejsce i termin składnia ofert
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku do dnia 15.10.2020 r., do godz. 9.00 w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: Wymiana barier ochronnych w ciągu DW 491 w m. Zawady. Nie otwierać przed dniem 15.10.2020 r., godz. 9.00.
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.
_____________________
Kierownik Zamawiającego
Projekt umowy.pdf (86,22KB)
Przedmiar.pdf (321,38KB)
Zaproszenie.pdf (574,16KB)
Zestawienie załączników.pdf (62,02KB)