Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - montaż urządzeń zabezpieczających ruch pieszych (azyl płytowy 1,5m x 1,5m - 4 szt, bariera stalowa jednostronna – 30 m, znak drogowy U-5b, C-9 – 4 szt) - droga powiatowa Nr 2035 S w m. Panki.

                                                                                                  

                                                                                                           Kłobuck, dnia 01.07.2020 r.                                                                   

PZD-BZ.254.19.2020

 

                                                                                                                

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), określonego w art. 4 pkt 8

 

Przedmiot zamówienia

Montaż urządzeń zabezpieczających ruch pieszych na drodze powiatowej Nr 2035 S w m. Panki.

 

Opis zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:

 

Montaż urządzeń zabezpieczających ruch pieszych (azyl płytowy 1,5m x 1,5m - 4 szt, bariera stalowa jednostronna – 30 m, znak drogowy U-5b, C-9 – 4 szt) - droga powiatowa  Nr 2035 S w m. Panki

 

Szczegółowy zakres robót został wskazany w załączonych do zaproszenia przedmiarze robót.

 

Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

 

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

 

Termin realizacji zamówienia

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany do dnia 24.07.2020 r.

 

Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zawartej umowy do rozpoczęcia robót w terminie do 5 dni od dnia podpisania protokołu przekazania terenu na którym będzie realizowane zamówienie.

 

Forma płatności

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck.

 

Kryteria oceny ofert

Cena – 100 %

 

Opis sposobu przygotowania oferty

Do oferty należy załączyć oświadczenia oraz kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót.

 

Miejsce i termin składnia ofert

Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 08.07.2020 r., do godz. 10.00 w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: Montaż urządzeń BRD. Nie otwierać przed dniem  08.07.2020 r., do godz. 10.00.

                                                                                              

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.

 

 

 

 

                                                                                                          _____________________

                                                                                                            Kierownik Zamawiającego

 

PDFProjekt umowy.pdf (81,92KB)
PDFPrzedmiar BRD.pdf (337,26KB)
PDFZałączniki.pdf (49,82KB)
PDFZaproszenie.pdf (510,20KB)