Zapytanie ofertowe - Zakup przyczepy ciągnikowej dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni.
Kłobuck, dnia 17.04.2019 r.
PZD-BZ.254.13.2019
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.), określonego w art. 4 pkt 8
Przedmiot zamówienia
Zakup przyczepy ciągnikowej dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni.
Opis zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej przyczepy rolniczej o n/w parametrach technicznych:
- rok produkcji nie starszy niż 2018
- wyposażona w dwie osie
- ładowność co najmniej 6 ton,
- długość przyczepy co najmniej 6000 mm
- szerokość przyczepy co najmniej 2200 mm
- wymiar skrzyni ładunkowej co najmniej 4000 mm (długość) x 2100 mm (szerokość) x 500 mm (wysokość)
- pojemność ładunkowa co najmniej 4 m3
- typ ogumienia 11,5/80-15,3
- prędkość transportowa/robocza 30 km/h
- kąt wywrotu do tyłu i na boki 50o/50o
- konstrukcja cynkowana ogniowo
Przyczepa wyposażona w:
- centralne ryglowanie ścian
- dwa kliny do kół
- siłownik teleskopowy trójstronnego działania z zawiesiem przegubowym
- instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- oświetlenie 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- przewód przyłączeniowy instalacji oświetleniowej
- instalacja hamulcowa pneumatyczna
- postojowy hamulec ręczny
- uniwersalny dyszel trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą
- tylne wyjście hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy
W ramach zamówienia wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przyczepy rolniczej
do siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystjani przy ulicy Targowej 18 na własny koszt.
Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:
a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
b) zrealizował co najmniej jedną usługę w zakresie dostawy przyczepy rolniczej lub innego sprzętu rolniczego – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
Termin realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był zrealizowany w terminie 30 dni kalendarzowych
od daty podpisania umowy.
Forma płatności
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42- 100 Kłobuck.
Kryteria oceny ofert
Cena – 100 %
Opis sposobu przygotowania oferty
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na załączonym do zaproszenia formularzu ofertowym.
Miejsce i termin składnia ofert
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku do dnia 29.04.2019 r., do godz. 9.00. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: Zakup przyczepy rolniczej dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni. Nie otwierać przed dniem 29.04.2019 r., do godz. 9.00.
Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa na dostawę przedmiotu zamówienia.
_________________
Kierownik Zamawiającego
PROJEKT UMOWY-przyczepa.pdf (75,86KB)
Zaproszenie do złożenia oferty.pdf (1,20MB)