Zapytanie ofertowe - Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno, z przeznaczeniem do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku.
Kłobuck, dnia 31.10.2017 r.
PZD-BZ.254.27.2017
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), określonego
w art. 4 pkt 8
Przedmiot zamówienia:
Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno, z przeznaczeniem
do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania
na zimno, z przeznaczeniem do wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych i betonowych, wypełniania ubytków, likwidacji wybojów, miejscowego wyrównania lub profilowania nawierzchni dróg, usuwania skutków przekopów
i deformacji nawierzchni oraz uzupełnienia nawierzchni wokół studzienek kanalizacyjnych i wpustów ulicznych, w ilości 40 ton.
Mieszanka mineralno-asfaltowa powinna spełniać następujące warunki:
- być jednorodna,
- urabialna już w temperaturze +5o C,
- barwy czarnej, o uziarnieniu od 0 mm do 8 mm,
- nie wykazująca tendencji spływania lepiszcza z kruszywa,
- zapakowana w worki lub pojemniki polietylenowe o wadze nie mniejszej niż 25 kg i nie większej niż 30 kg.
Materiał konstrukcyjny winien nadawać się do stosowania w temperaturze otoczenia
od -20o C do +40o C i magazynowania przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty jego odbioru, potwierdzonego stosownym protokołem.
Informacje dodatkowe:
Wykonawca w ramach zawartej umowy dostarczy 20 ton mieszanki mineralno – asfaltowej do Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku, z/s ul. Zamkowa 19, 42-
100 Kłobuck oraz 20 ton do Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni, z/s ul. Targowa 18, 42-141 Przystajń, własnym środkiem transportu, wyposażonym w hydrauliczny dźwig samochodowy. Ryzyko utraty i uszkodzenia przedmiotu dostawy obciąża Wykonawcę
do chwili odbioru zamówionego asortymentu przez osoby do tego uprawnione.
W okresie obowiązywania umowy przewiduje się każdorazową dostawę poprzedzoną pisemnym powiadomieniem Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku o konkretnym dniu i godzinie dostawy. Pisemne powiadomienie może zostać nadane faksem pod nr (34) 319-83-50 lub drogą elektroniczną na adres e-mail pzd@klobuck.pl. Dostawa może być dokonana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00. Osobami odpowiedzialnymi za odbiór mieszanki mineralno – asfaltowej będą Kierownicy Obwodów Drogowych, tj. Pan Zbigniew Wydmuch – Kierownik O.D. Nr 1 w Kłobucku oraz Pan Wiesław Makowski – Kierownik O.D. Nr 2 w Przystajni, a w razie ich nieobecności inna osoba wskazana przez Zamawiającego.
Każdy transport powinien posiadać dokument potwierdzający ilość dostarczonego materiału (dokument z przeważenia). W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, osoba uprawniona do odbioru mieszanki może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.
Termin realizacji zamówienia:
14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Warunki i forma płatności:
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 21 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %
Miejsce i termin składnia ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do dnia 09.11.2017 r. do godz. 9:00 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku, ul. Zamkowa 19. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej
do stosowania na zimno. Nie otwierać przed dniem 09.11.2017 r., godz. 9.00.
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki określone
w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.
FORMULARZ OFERTOWY.pdf (280,39KB)
PROJEKT UMOWY.pdf (1,51MB)
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (779,62KB)