Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - Wymiana barier ochronnych na łuku poziomym wraz z uzupełnieniem zaniżonego pobocza destruktem bitumicznym w ciągu drogi wojewódzkiej nr 494 w miejscowości Golce.

 

Kłobuck, dnia 05.06.2017 r.

PZD-BZ.254.17.2017

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), określonego w art. 4 pkt 8

 

Przedmiot zamówienia

Wymiana barier ochronnych na łuku poziomym wraz z uzupełnieniem zaniżonego pobocza destruktem bitumicznym w ciągu drogi wojewódzkiej nr 494 w miejscowości Golce.

 

Opis zamówienia

W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do rozebrania barier stalowych
o długości 61 m, ustawienie nowych barier ochronnych stalowych wraz z zakończeniami o łącznej długości 62 m oraz uzupełnienie zaniżonego pobocza destruktem bitumicznym grubości 15 cm na powierzchni 62 m2. Zdemontowane bariery pozostaną własnością zamawiającego. Wykonawca dostarczy zdemontowane bariery do siedziby Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni. Materiał do uzupełnienia zaniżonego pobocza wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie.

 

Celem poprawnego sporządzenia wyceny w/w robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania niezbędnej wiedzy do prawidłowego sporządzenia oferty.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

b) dysponują potencjałem technicznym - wykonawca oświadczy, że dysponuje:

  • wiertnicą do wykonania otworów pod słupki - 1 szt.,

  • wibracyjną zagęszczarką płytową – 1 szt.

  • samochodem samowyładowczym lub innym środkiem transportowym - 1 szt.

c) dysponują potencjałem kadrowym – wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

d) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia – wykonawca wykaże, że realizował co najmniej jedną robotę związaną z montażem barier ochronnych stalowych.

 

 

Termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 30.06.2017 r. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach zawartej umowy do rozpoczęcia robót w terminie do 3 dni od dnia podpisania protokołu przekazania terenu budowy.

 

Forma płatności:

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42- 100 Kłobuck.

 

Kryteria oceny ofert:

Cena – 100 %

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

Do oferty należy załączyć oświadczenia, kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu
o załączony przedmiar robót, potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzję
o posiadaniu uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa.

 

Miejsce i termin składnia ofert:

Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku do dnia 12.06.2017 r., do godz. 9.00 w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: Wymiana barier ochronnych na łuku poziomym wraz z uzupełnieniem zaniżonego pobocza destruktem bitumicznym w ciągu drogi wojewódzkiej nr 494 w miejscowości Golce. Nie otwierać przed dniem 12.06.2017 r., godz. 9.00.

 

 

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.

 

 

 

_____________________

Kierownik Zamawiającego

 

 

PDFFORMULARZ OFERTOWY I OŚWIADCZENIA.pdf (728,18KB)
PDFPROJEKT UMOWY.pdf (2,35MB)
PDFPRZEDMIAR ROBÓT.pdf (323,60KB)
PDFZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (728,88KB)