Zapytanie ofertowe - wykonanie plandek z przeznaczeniem do zabezpieczenia materiałów sypkich, tj. soli drogowej oraz piasku na placu Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni.
Kłobuck, dnia 10.05.2017 r.
PZD-BZ.254.8.2017
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), określonego w art.
4 pkt 8
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie plandek z przeznaczeniem do zabezpieczenia materiałów sypkich, tj. soli drogowej oraz piasku na placu Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku oraz Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni.
Opis zamówienia
Plandeka z tkaniny PCV winna posiadać następujące parametry:
a) wymiar - 14 m x 12 m
b) gramatura - nie mniej niż 650 g/m2
c) kolor - zielony, w tonacji ciemnej
d) ilość - 3 szt.
e) wyposażenie dodatkowe - metalowe pierścienie mocujące umieszczone
co około 1,0 m na całym obwodzie plandeki
z zagęszczeniem pierścieni na rogach oraz
sznurem obejmującym cały obwód plandeki
Termin realizacji zamówienia
Od dnia podpisania umowy do 21 dni kalendarzowych.
Forma płatności
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck.
Kryteria oceny ofert
Cena – 100 %
Miejsce i termin składnia ofert
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 16.05.2017 r., do godz. 9.00 w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: WYKONANIE PLANDEK DO NAKRYCIA MATERIAŁÓW SYPKICH. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 16.05.2017 r., GODZ. 9.00.
____________________
Kierownik Zamawiającego
PROJEKT UMOWY.doc (36,00KB)
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (407,72KB)
ZESTAWIENIE ZAŁĄCZNIKÓW.doc (31,00KB)