Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno, z przeznaczeniem do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni dróg powiatowych, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku.

Kłobuck, dnia 04.04.2017 r.

PZD-BZ.254.9.2017

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), określonego w art. 4 pkt 8

 

 

Przedmiot zamówienia

Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno, z przeznaczeniem
do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni dróg powiatowych, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania
na zimno, z przeznaczeniem do wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych, wypełniania ubytków, likwidacji wybojów, miejscowego wyrównania lub profilowania nawierzchni dróg, usuwania skutków przekopów i deformacji nawierzchni oraz uzupełnienia nawierzchni wokół studzienek kanalizacyjnych i wpustów ulicznych, w ilości 40 ton.

 

Mieszanka mineralno-asfaltowa powinna spełniać następujące warunki:

 

  • być jednorodna,

  • urabialna w temperaturze niższej niż +10o C,

  • wykonana z kruszyw łamanych,

  • barwy czarnej, o uziarnieniu od 0 mm do 8 mm,

  • nie wykazująca tendencji spływania lepiszcza z kruszywa,

  • zapakowana w worki lub pojemniki polietylenowe o wadze nie mniejszej niż 25 kg i nie większej niż 30 kg.

 

Materiał konstrukcyjny powinien nadawać się do stosowania w temperaturze otoczenia od -20o C do +40o C i magazynowania przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty jego odbioru, potwierdzonego stosownym protokołem.

 

Informacje dodatkowe

Wykonawca w ramach zawartej umowy dostarczy 20 ton mieszanki mineralno – asfaltowej do Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku, z/s ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck oraz 20 ton do Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni, z/s ul. Targowa 18, 42-141 Przystajń, własnym środkiem transportu, wyposażonym w hydrauliczny dźwig samochodowy. Ryzyko utraty i uszkodzenia przedmiotu dostawy obciąża wykonawcę do chwili odbioru zamówionego asortymentu przez osoby do tego uprawnione.

W okresie obowiązywania umowy przewiduje się każdorazową dostawę poprzedzoną telefonicznym lub pisemnym powiadomieniem Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku
o konkretnym dniu i godzinie dostawy. Pisemne powiadomienie może zostać nadane faksem pod nr (34) 319-83-50 lub drogą elektroniczną na adres e-mail pzd@klobuck.pl. Dostawa może być dokonana od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00. Osobami odpowiedzialnymi za odbiór mieszanki mineralno – asfaltowej będą Kierownicy Obwodów Drogowych, tj. Pan Zbigniew Wydmuch – Kierownik O.D. Nr 1 w Kłobucku oraz Pan Wiesław Makowski – Kierownik O.D. Nr 2 w Przystajni, a w razie ich nieobecności inna osoba wskazana przez zamawiającego.

 

Każdy transport powinien posiadać dokument potwierdzający ilość dostarczonego materiału (dokument z przeważenia). W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, osoba uprawniona do odbioru mieszanki może na koszt wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.

 

Termin realizacji zamówienia

14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

 

Warunki i forma płatności

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego.

Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż w 7 dniu, licząc
od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą – płatnikiem faktury będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42- 100 Kłobuck.

 

Kryteria oceny ofert

W przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert jest cena.

 

Miejsce i termin składnia ofert

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do dnia 11.04.2017 r. do godz. 9:00 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku, ul. Zamkowa 19. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno. Nie otwierać przed dniem 11.04.2017 r. do godz. 9:00.

 

Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki określone
w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.

 

 

 

 

 

 

______________________

Kierownik Zamawiającego

DOCPROJEKT UMOWY.doc (40,50KB)
PDFZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (768,37KB)
DOCZestawienie załączników.doc (34,00KB)