Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2023 S Zawady – Mokra – Kłobuck w km 0+000 do 5+100 – etap 2.

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

dotyczącego sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2023 S Zawady – Mokra – Kłobuck w km 0+000 do 5+100 – etap 2.

 

Do dnia 06.04.2017 r, oferty zostały złożone przez:

 

1. ERBUD Tomasz Bobrowski, ul. Wiśniowa 2, 42-680 Tarnowskie Góry

Cena brutto: 5 166,00 zł, termin wykonania zamówienia do 17 lipca 2017 r.

 

2. Firma TOM Tomasz Banaśkiewicz, ul. Focha 72/74 m. 13, 42-200 Częstochowa

Cena brutto: 9 500,00 zł, termin wykonania zamówienia do 17 lipca 2017 r.

 

3. INSPECT Mariusz Koza, ul. Słoneczna 32, 42-133 Czarna Wieś

Cena brutto: 22 458,77 zł, termin wykonania zamówienia do 17 lipca 2017 r.

 

4. DROMENA Sp. zo.o., Wręczyca Mała, ul. Nadrzeczna 11, 42-130 Wręczyca Wielka

Cena brutto: 2 337,00 zł, termin wykonania zamówienia do 17 lipca 2017 r.

 

5. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „KAMPOL” Jan Żurawski, ul. Nadrzeczna 14, 42-
125 Kamyk

Cena brutto: 4 797,00 zł, termin wykonania zamówienia do 17 lipca 2017 r.

 

 

Sporządził: /-/ K. Puchała

Kłobuck, dnia 07.04.2017 r.

 

 

Dyrektor PZD w Kłobucku

/-/ A. Kucharczyk

 

 

 

 

 

Kłobuck, dnia 31.03.2017 r.

 

PZD-BZ.254.10.2017

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), określonego w art. 4 pkt 8

 

 

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2023 S Zawady – Mokra – Kłobuck w km 0+000 do 5+100 – etap 2.

 

Opis zamówienia

Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem przedstawia: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały są dostępne na stronie internetowej: http://bip.klobuck.pl/4016/przetarg-nieograniczony-przebudowa-drogi-powiatowej-nr-dp-2023-s-zawady-mokra-klobuck-w-km-0000-do-5100-etap-2.html

 

Roboty drogowe obejmować będą, m.in.:

- wykonanie obustronnego poszerzenia jezdni z szer. (5,00-5,50 m) na szer. 6,0 m
z pełną konstrukcją nawierzchni,

- skropienie krawędzi jezdni na długości pobocza utwardzonego,

- ścięcie zawyżonych poboczy,

- utwardzenie poboczy kruszywem kamiennym gr. 15 cm na szer. 1,00 m z obu stron jezdni,

- wykonanie nawierzchni zjazdów na posesje, pola i drogi leśne z kruszywa łamanego,

- ścinanie i karczowanie zagajników i krzaków w istniejących rowach przydrożnych,

- wyprofilowanie skarp i dna rowu,

- regulacja istniejącego uzbrojenia,

- zagospodarowanie terenu przyległego z rowami poprzez plantowanie i obsianie trawą.

 

Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz treści umowy stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia ofert.

 

W postępowaniu przetargowym dnia 29.03.br., na wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 2023 S Zawady – Mokra – Kłobuck, wzięło udział czterech oferentów. Oferty zostały złożone na następujące kwoty brutto:

  1. 2 814 459,60 zł

  2. 2 668 449,87 zł

  3. 2 422 355,14 zł

  4. 2 524 179,73 zł

 

Termin realizacji zamówienia

Od dnia podpisania umowy do 17 lipca 2017 r.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia
w przypadku:

  • wystąpienia robót gwarancyjnych,

  • wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych.

 

Forma płatności

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury
w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż
w 7 dniu, licząc od dnia odbioru końcowego zadania i podpisania protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury - płatnikiem będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42- 100 Kłobuck.

 

Kryteria oceny ofert

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie najniższą ceną, tj. cena – 100% =
100 pkt. Zaoferowana cena za wykonanie zamówienia będzie stanowić cenę ryczałtową
i obejmować wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie stała i nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

 

Opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium - cena brutto

 

Punkty za kryterium „cena” zostaną przyznane w następujący sposób:

Kx = (Cmin/Cx)*100 pkt, gdzie:

 

Kx – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutto za realizację zamówienia,

Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia,

Cx – cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia.

 

 

Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:

  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia;

  • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Do formularza ofertowego /zał. nr 2/ należy załączyć:

  • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 3/,

  • potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do samodzielnych funkcji technicznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

  • aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów,

  • wpis CEiDG potwierdzony za zgodność z oryginałem,

  • wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch usług przez osobę wskazaną
    jako inspektora w zakresie nadzorowania budową bądź przebudową dróg publicznych /zał. nr 4/.

 

Miejsce i termin składnia ofert

Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku, ul. Zamkowa 19, do dnia 06.04.2017 r.
do godz. 8.00.

 

Opis sposobu przygotowania oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej i opieczętowanej kopercie
z napisem nie otwierać przed 06.04.2017 r. Na kopercie zamieścić treść: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2023 S Zawady – Mokra – Kłobuck w km 0+000 do 5+100 – etap 2.

 

Dodatkowe informacje

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zaproszeniu do złożenia ofert zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.

 

 

DOCPROJEKT UMOWY.doc (52,50KB)
PDFZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (1,64MB)
DOCZESTAWIENIE ZAŁĄCZNIKÓW.doc (37,50KB)