Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2063 S ul. Podgaj w Wręczycy Wielkiej.

 

INFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA

 

dotyczącego sprawowania funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2063 S ul. Podgaj w Wręczycy Wielkiej.

 

 

Do dnia 17.03.2017 r, do godz. 8.00 oferty zostały złożone przez:

 

1. INSPECT Mariusz Koza, ul. Słoneczna 3, 42-133 Czarna Wieś

 

Cena brutto: 3075,00 zł, termin wykonania zamówienia do 16 czerwca 2017 r.

 

 

2. ERBUD Tomasz Bobrowski, ul. Wiśniowa 2, 42-680 Tarnowskie Góry

 

Cena brutto: 3560,00 zł, termin wykonania zamówienia do 16 czerwca 2017 r.

 

 

3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „KAMPOL” Jan Żurawski, ul. Nadrzeczna 14, 42-
125 Kamyk

 

Cena brutto: 1980,30 zł, termin wykonania zamówienia do 16 czerwca 2017 r.

 

 

 

 

 

Sporządził: /-/ Konrad Puchała

Kłobuck, dnia 17.03.2017 r.

 

 

Dyrektor PZD w Kłobucku

/-/ Andrzej Kucharczyk

 

 

PDFINFORMACJA O WYNIKU POSTĘPOWANIA.pdf (198,78KB)
 

 

 

 

 

Kłobuck, dnia 10.03.2017 r.

 

PZD-BZ.254.7.2017

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164
z późn. zm.), określonego w art. 4 pkt 8

 

 

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego
podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2063 S ul. Podgaj
w Wręczycy Wielkiej.

 

Opis zamówienia

Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem przedstawia: dokumentacja projektowa, przedmiary robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Materiały są dostępne na stronie internetowej: http://bip.klobuck.pl/4000/przetarg-nieograniczony-przebudowa-drogi-powiatowej-nr-2063-s-ul-podgaj-w-wreczycy-wielkiej.html

 

Roboty drogowe obejmować będą, m.in.:

- wykonanie frezowania nawierzchni jezdni i usunięcie części podbudowy,

- wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudowy i nawierzchni,

- ułożenie nawierzchni chodnika dla pieszych wraz ze zjazdami,

- wykonanie ścinki i uzupełnienia poboczy kruszywem,

- oczyszczenie i renowacja istn. rowów przydrożnych,

- wymiana istn. przepustów pod zjazdami wraz z uzupełnieniem nawierzchni kruszywem,

- usunięcie drzew i zakrzaczeń.

 

Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie pełny zakres czynności określonych w przepisach art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) oraz treści umowy stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia ofert.

 

W postępowaniu przetargowym dnia 07.03.br., na wykonanie przebudowy drogi powiatowej
nr 2063 S ul. Podgaj w Wręczycy Wielkiej wzięło udział sześciu oferentów. Oferty zostały złożone na następujące kwoty brutto:

  1. 446 399,16 zł,

  2. 455 592,10 zł,

  3. 477 912,01 zł,

  4. 396 000,00 zł,

  5. 458 974,32 zł,

  6. 487 243,97 zł.

 

Termin realizacji zamówienia

Od dnia podpisania umowy do 16 czerwca 2017 r.

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia
w przypadku:

  • wystąpienia robót gwarancyjnych,

  • wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych.

 

Forma płatności

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana na podstawie faktury
w formie przelewu, w terminie 30 dni na wskazany przez wykonawcę numer rachunku bankowego. Wykonawca umowy jest zobowiązany do złożenia faktury, nie później niż
w 7 dniu, licząc od dnia odbioru końcowego zadania i podpisania protokołu odbioru robót bez zastrzeżeń. Faktura zostanie wystawiona na nabywcę, tj. Powiat Kłobucki, Rynek im. Jana Pawła II 13, 42-100 Kłobuck, NIP: 574 205 65 18. Odbiorcą faktury będzie Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42- 100 Kłobuck.

 

Kryteria oceny ofert

Przy wyborze oferty zamawiający kierować się będzie najniższą ceną, tj. cena – 100% =
100 pkt. Zaoferowana cena za wykonanie zamówienia będzie stanowić cenę ryczałtową
i obejmować wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego będzie stała i nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

 

Opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium - cena brutto

 

Punkty za kryterium „cena” zostaną przyznane w następujący sposób:

Kx = (Cmin/Cx)*100 pkt, gdzie:

 

Kx – ilość punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium cena brutto za realizację zamówienia,

Cmin – najniższa cena brutto zaoferowana w ofertach złożonych na realizację zamówienia,

Cx – cena brutto oferty ocenianej złożonej na realizację zamówienia.

 

Warunki wykluczenia wykonawców

Z postępowania zostaną wykluczone podmioty które są powiązane kapitałowo lub osobowo
z beneficjentem.

 

 

Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:

  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia;

  • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

 

Do formularza ofertowego /zał. nr 2/ należy załączyć:

  • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu /zał. nr 3/,

  • potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzję o posiadaniu uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako inspektora nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do samodzielnych funkcji technicznych, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

  • aktualne zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów,

  • wpis CEiDG potwierdzony za zgodność z oryginałem,

  • wykaz potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch usług przez osobę wskazaną
    jako inspektora w zakresie nadzorowania budową bądź przebudową dróg publicznych /zał. nr 4/.

 

Miejsce i termin składnia ofert

Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku, ul. Zamkowa 19, do dnia 17.03.2017 r.
do godz. 8.00.

 

Opis sposobu przygotowania oferty

Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej i opieczętowanej kopercie
z napisem nie otwierać przed: 17.03.2017 r. Na kopercie zamieścić treść: sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania, pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 2063 S ul. Podgaj w Wręczycy Wielkiej.

 

Dodatkowe informacje

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zaproszeniu do złożenia ofert zostaną niezwłocznie zwrócone oferentom.

 

 

 

 

PDFZAŁĄCZNIKI DO ZAPROSZENIA DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (626,77KB)
PDFZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (1,01MB)
DOCPROJEKT UMOWY.doc (52,00KB)