Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - Wykonanie remontu wraz z wymianą barier drogowych w ciągu dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Kłobuckiego.

 

Kłobuck, dnia 05.08.2016 r.

 

 

PZD-BZ.254.27.2016

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), określonego
w art. 4 pkt 8

 

 

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie remontu wraz z wymianą barier drogowych w ciągu dróg powiatowych
zlokalizowanych na terenie Powiatu Kłobuckiego.

 

Opis zamówienia:

 

Zakres zamówienia obejmuje przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszego zaproszenia oraz szczegółowe warunki wykonania i odbioru robot wyszczególnione
w przedmiarze robót.

 

Celem poprawnego sporządzenia wyceny w/w robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania niezbędnej wiedzy
do prawidłowego sporządzenia oferty. Szczegółowe informacje na temat wykonania robót objętych zamówieniem można uzyskać kontaktując się z Kierownikiem Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

 

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

b) dysponują potencjałem technicznym - wykonawca oświadczy, że dysponuje:

  • wiertnicą do wykonania otworów pod słupki - 1 szt.,

  • samochodem samowyładowczym lub innym środkiem transportowym - 1 szt.

c) dysponują potencjałem kadrowym – wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

d) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia – wykonawca wykaże, że realizował roboty związane z remontem lub montażem barier ochronnych.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 31.08.2016 r.

 

Forma płatności:

 

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana po wykonaniu zadania, na podstawie faktury VAT/rachunku w formie przelewu, w terminie 21 dni od daty otrzymania od wykonawcy dokumentów rozliczeniowych.

 

Kryteria oceny ofert:

 

Cena – 100 %

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

 

Do oferty należy załączyć oświadczenia, kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu
o załączony przedmiar robót, potwierdzoną za zgodność z oryginałem decyzję
o posiadaniu uprawnień budowlanych przez osobę wskazaną jako kierownika robót
oraz aktualne zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa.

 

Miejsce i termin składnia ofert:

 

Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 09.08.2016 r., do godz. 10.00
w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: WYKONANIE REMONTU WRAZ Z WYMIANĄ BARIER DROGOWYCH W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE POWIATU KŁOBUCKIEGO. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 09.08.2016 r., GODZ. 10.00.

 

 

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.

 

 

 

 

 

 

_____________________

Kierownik Zamawiającego

 

DOCProjekt umowy.doc (56,00KB)
PDFPRZEDMIAR ROBÓT.pdf (408,83KB)
DOCZestawienie załączników.doc (48,00KB)