Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie ofertowe - Wykonanie odwodnienia jezdni drogi powiatowej nr 2002 S – ul. 17 Stycznia w Krzepicach.

 

Kłobuck, dnia 01.07.2016 r.

 

 

PZD-BZ.254.22.2016

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU

 

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), określonego w art. 4 pkt 8

 

Przedmiot zamówienia:

 

Wykonanie odwodnienia jezdni drogi powiatowej nr 2002 S – ul. 17 Stycznia w Krzepicach.

 

Opis zamówienia:

 

Zamówienie obejmuje wykonanie odprowadzenia wód opadowych z jezdni drogi powiatowej
nr 2002 S relacji Krzepice - Zajączki I - Zajączki II - Lipie w m. Krzepice, w rejonie posesji
nr 9b w ciągu ul. 17 Stycznia.

 

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie studni chłonnych z kręgów o śr. 1.0 m i głębokości
3.0 m, studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem, kanału z rur o śr. zewn. 250 mm oraz połączenia studni rurami typu Peszel.

 

Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robot zostały określone w specyfikacji technicznej
D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów, D-03.04.01 Studnie chłonne, D-03.02.01 Kanalizacja deszczowa oraz przedmiarze robót.

 

Celem poprawnego sporządzenia wyceny w/w robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania niezbędnej wiedzy do prawidłowego sporządzenia oferty. W celu uzyskania informacji o szczegółowej lokalizacji miejsca, w którym przewiduje
się wykonanie robót objętych zamówieniem, należy skontaktować się z Kierownikiem Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni.

 

Warunki udziału w postępowaniu:

 

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

 

a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

b) dysponują potencjałem technicznym - wykonawca oświadczy, że dysponuje:

  • koparko-ładowarką 1 szt.,

  • płytą wibracyjną 1 szt.,

  • piłą do cięcia nawierzchni bitumicznych 1 szt.,

  • samochodem samowyładowczym lub innym środkiem transportowym 1 szt.

c) dysponują potencjałem kadrowym – wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.

d) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia – wykonawca wykaże, że realizował roboty związane z budową, przebudową lub remontem kanalizacji deszczowej.

 

Termin realizacji zamówienia:

 

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 08.08.2016 r.

 

Forma płatności:

 

Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana po wykonaniu zadania, na podstawie faktury VAT/rachunku w formie przelewu, w terminie 21 dni od daty otrzymania od wykonawcy dokumentów rozliczeniowych.

 

Kryteria oceny ofert:

 

Cena – 100 %

 

Opis sposobu przygotowania oferty:

 

Do oferty należy załączyć oświadczenia, kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu
o załączony przedmiar robót, dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych
przez osobę wskazaną jako kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa.

 

Miejsce i termin składnia ofert:

 

Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 08.07.2016 r., do godz. 9.00 w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: WYKONANIE ODWODNIENIA JEZDNI DROGI POWIATOWEJ NR 2002 S – UL. 17 STYCZNIA
W KRZEPICACH. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 08.07.2016 r., GODZ. 9.00.

 

 

Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.

 

 

 

 

 

 

_____________________

Kierownik Zamawiającego

 

 

DOCProjekt umowy.doc (56,50KB)
PDFPRZEDMIAR ROBÓT.pdf (299,30KB)
PDFZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (315,94KB)
DOCZestawienie załączników.doc (47,50KB)