Zapytanie ofertowe - Wykonanie odwodnienia jezdni drogi powiatowej nr 2002 S – ul. 17 Stycznia w Krzepicach.
Kłobuck, dnia 01.07.2016 r.
PZD-BZ.254.22.2016
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164), określonego w art. 4 pkt 8
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie odwodnienia jezdni drogi powiatowej nr 2002 S – ul. 17 Stycznia w Krzepicach.
Opis zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie odprowadzenia wód opadowych z jezdni drogi powiatowej
nr 2002 S relacji Krzepice - Zajączki I - Zajączki II - Lipie w m. Krzepice, w rejonie posesji
nr 9b w ciągu ul. 17 Stycznia.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie studni chłonnych z kręgów o śr. 1.0 m i głębokości
3.0 m, studzienek ściekowych z gotowych elementów betonowych o śr. 500 mm z osadnikiem, kanału z rur o śr. zewn. 250 mm oraz połączenia studni rurami typu Peszel.
Szczegółowe warunki wykonania i odbioru robot zostały określone w specyfikacji technicznej
D-01.02.04 Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów, D-03.04.01 Studnie chłonne, D-03.02.01 Kanalizacja deszczowa oraz przedmiarze robót.
Celem poprawnego sporządzenia wyceny w/w robót zaleca się sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia i uzyskania niezbędnej wiedzy do prawidłowego sporządzenia oferty. W celu uzyskania informacji o szczegółowej lokalizacji miejsca, w którym przewiduje
się wykonanie robót objętych zamówieniem, należy skontaktować się z Kierownikiem Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni.
Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności – wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
b) dysponują potencjałem technicznym - wykonawca oświadczy, że dysponuje:
-
koparko-ładowarką 1 szt.,
-
płytą wibracyjną 1 szt.,
-
piłą do cięcia nawierzchni bitumicznych 1 szt.,
-
samochodem samowyładowczym lub innym środkiem transportowym 1 szt.
c) dysponują potencjałem kadrowym – wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
d) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia – wykonawca wykaże, że realizował roboty związane z budową, przebudową lub remontem kanalizacji deszczowej.
Termin realizacji zamówienia:
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był wykonany w terminie od dnia podpisania umowy do 08.08.2016 r.
Forma płatności:
Płatność za realizację zamówienia będzie dokonana po wykonaniu zadania, na podstawie faktury VAT/rachunku w formie przelewu, w terminie 21 dni od daty otrzymania od wykonawcy dokumentów rozliczeniowych.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %
Opis sposobu przygotowania oferty:
Do oferty należy załączyć oświadczenia, kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu
o załączony przedmiar robót, dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych
przez osobę wskazaną jako kierownika robót oraz aktualne zaświadczenie z izby inżynierów budownictwa.
Miejsce i termin składnia ofert:
Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć do dnia 08.07.2016 r., do godz. 9.00 w formie pisemnej. Na kopercie zamieścić nazwę firmy składającej ofertę oraz treść: WYKONANIE ODWODNIENIA JEZDNI DROGI POWIATOWEJ NR 2002 S – UL. 17 STYCZNIA
W KRZEPICACH. NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 08.07.2016 r., GODZ. 9.00.
Wybrany wykonawca zostanie poinformowany o terminie podpisania umowy.
_____________________
Kierownik Zamawiającego
Projekt umowy.doc (56,50KB)
PRZEDMIAR ROBÓT.pdf (299,30KB)
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT.pdf (315,94KB)
Zestawienie załączników.doc (47,50KB)