Zapytanie ofertowe - Dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno
Kłobuck, dnia 09.11.2015 r.
PZD-BZ.254.24.2015
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), określonego
w art. 4 pkt 8
Przedmiot zamówienia:
Dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania na zimno, z przeznaczeniem
do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich, administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno – asfaltowej do stosowania
na zimno, z przeznaczeniem do wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych
i betonowych, wypełniania ubytków, likwidacji wybojów, miejscowego wyrównania
lub profilowania nawierzchni dróg, usuwania skutków przekopów i deformacji nawierzchni
oraz uzupełnienia nawierzchni wokół studzienek kanalizacyjnych i wpustów ulicznych, w ilości 80 ton.
Mieszanka mineralno-asfaltowa powinna spełniać następujące warunki:
-
być jednorodna,
-
urabialna już w temperaturze +5o C,
-
barwy czarnej, o uziarnieniu od 0 mm do 8 mm,
-
nie wykazująca tendencji spływania lepiszcza z kruszywa,
-
zapakowana w worki lub pojemniki polietylenowe o wadze nie mniejszej niż 25 kg i nie większej niż 30 kg
Materiał konstrukcyjny winien nadawać się do stosowania w temperaturze otoczenia od -20o C
do +40o C i magazynowania przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty jego odbioru, potwierdzonego stosownym protokołem.
Informacje dodatkowe:
Wykonawca w ramach zawartej umowy dostarczy 40 ton mieszanki mineralno – asfaltowej do Obwodu Drogowego Nr 1 w Kłobucku, z/s ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck oraz 40 ton do Obwodu Drogowego Nr 2 w Przystajni, z/s ul. Targowa 18, 42-141 Przystajń, własnym środkiem transportu, wyposażonym w hydrauliczny dźwig samochodowy. Ryzyko utraty
i uszkodzenia przedmiotu dostawy obciąża Wykonawcę do chwili odbioru zamówionego asortymentu przez osoby do tego uprawnione.
W okresie obowiązywania umowy przewiduje się każdorazową dostawę poprzedzoną pisemnym powiadomieniem Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku o konkretnym dniu i godzinie dostawy. Pisemne powiadomienie może zostać nadane faksem pod nr (34) 319-83-50 lub drogą elektroniczną na adres e-mail pzd@klobuck.pl. Dostawa może być dokonana od poniedziałku
do piątku w godzinach od 7.00 – 15.00. Osobami odpowiedzialnymi za odbiór mieszanki mineralno – asfaltowej będą Kierownicy Obwodów Drogowych, tj. Pan Zbigniew Wydmuch – Kierownik O.D. Nr 1 w Kłobucku oraz Pan Wiesław Makowski – Kierownik O.D. Nr 2
w Przystajni, a w razie ich nieobecności inna osoba wskazana przez Zamawiającego.
Każdy transport powinien posiadać dokument potwierdzający ilość dostarczonego materiału (dokument z przeważenia). W przypadku wątpliwości co do ilości załadowanego materiału, osoba uprawniona do odbioru mieszanki może na koszt Wykonawcy zamówienia skierować pojazd z ładunkiem do ponownego sprawdzenia jego ilości.
Termin realizacji zamówienia:
14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Warunki i forma płatności:
Rozliczenie za dostarczoną mieszankę mineralno – asfaltową dokonane zostanie przelewem na wskazane konto Wykonawcy zamówienia, w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Kryteria oceny ofert:
Cena – 100 %
Miejsce i termin składnia ofert:
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej do dnia 13.11.2015 r. do godz. 9:00 w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Kłobucku, ul. Zamkowa 19. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa uwzględniająca warunki określone w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty.
Dyrektor PZD
/-/ Andrzej Kucharczyk
zaproszenie do złożenia oferty (2).pdf (309,88KB)
Projekt umowy (2).pdf (735,28KB)