Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Zapytanie oferowe - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: „Remont drogi powiatowej Nr 2039 S w m. Złochowice w km od 3+600 do 7+500”.

Kłobuck, dnia 18.05.2015 r.

 

PZD-BZ.254.11.2015

 

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Działając na podstawie: Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Kłobucku, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 Euro, Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku zaprasza zainteresowane Podmioty do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: Remont drogi powiatowej Nr 2039 S w m. Złochowice w km od 3+600 do 7+500”.

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck

 

2. Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczenia prac podczas wykonywania robót budowlanych związanych z zadaniem: Remont drogi powiatowej Nr 2039 S w m. Złochowice w km od 3+600 do 7+500”.

 

Dane podstawowe o inwestycji podlegającej nadzorowi oraz szczegółowe rozwiązania przedsięwzięcia przedstawia dokumentacja projektowa załączona do niniejszego Zapytania ofertowego.

 

Wartość kosztorysowa inwestycji po przetargu 2 215 765,81 zł.

 

Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie najniższą ceną. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

 

Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa (opis techniczny, orientacja, przedmiar robót), Projekt umowy.

 

3. Warunki wykonania zamówienia:

a) Termin wykonania zamówienia planowany jest na: 30 września 2015 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru, czyli od dnia zawarcia umowy do zakończenia inwestycji.

b) Miejsce realizacji zamówienia: Droga powiatowa Nr 2039 s w km od 3+600 do 7+500 w m. Złochowice i Opatów, gm. Opatów.

c) warunki płatności: rozliczenie nastąpi jednorazowo po zakończeniu zadania, na podstawie przedłożonej faktury VAT bądź rachunku, z terminem płatności 14 dni od daty wpływu faktury bądź rachunku do Zamawiającego.

d) w ofercie należy podać cenę ryczałtową brutto.

 

4. Forma złożenia oferty

Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie), osobiście lub za pośrednictwem poczty, w terminie do dnia 25.05.2015 r., do godziny 9:00, na adres: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck.

 

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:

  • posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  • posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

  • znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej.

 

W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani telefonicznie bądź e-mailem o terminie podpisania umowy.

 

 

 

 

 

p.o. Dyrektor

/-/ Zbigniew Wydmuch

 

 

PDFOrientacja.pdf (395,83KB)
PDFPB - opis - Remont drogi pow. 2039 S.pdf (127,12KB)
DOCProjekt umowy.doc (48,00KB)
PDFPrzedmiar robót.pdf (826,19KB)
PDFProtokół ws. wyboru najkorzystniejszej oferty (2).pdf (157,01KB)