Zapytanie oferowe - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: „Remont drogi powiatowej Nr 2039 S w m. Złochowice w km od 3+600 do 7+500”.
Kłobuck, dnia 18.05.2015 r.
PZD-BZ.254.11.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
Działając na podstawie: Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Kłobucku, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000,00 Euro, Powiatowy Zarząd Dróg w Kłobucku zaprasza zainteresowane Podmioty do złożenia oferty cenowej na pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pod nazwą: „Remont drogi powiatowej Nr 2039 S w m. Złochowice w km od 3+600 do 7+500”.
1. Nazwa i adres Zamawiającego
Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck
2. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczenia prac podczas wykonywania robót budowlanych związanych z zadaniem: „Remont drogi powiatowej Nr 2039 S w m. Złochowice w km od 3+600 do 7+500”.
Dane podstawowe o inwestycji podlegającej nadzorowi oraz szczegółowe rozwiązania przedsięwzięcia przedstawia dokumentacja projektowa załączona do niniejszego Zapytania ofertowego.
Wartość kosztorysowa inwestycji po przetargu 2 215 765,81 zł.
Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie najniższą ceną. Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.
Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa (opis techniczny, orientacja, przedmiar robót), Projekt umowy.
3. Warunki wykonania zamówienia:
a) Termin wykonania zamówienia planowany jest na: 30 września 2015 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużenia terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru, czyli od dnia zawarcia umowy do zakończenia inwestycji.
b) Miejsce realizacji zamówienia: Droga powiatowa Nr 2039 s w km od 3+600 do 7+500 w m. Złochowice i Opatów, gm. Opatów.
c) warunki płatności: rozliczenie nastąpi jednorazowo po zakończeniu zadania, na podstawie przedłożonej faktury VAT bądź rachunku, z terminem płatności 14 dni od daty wpływu faktury bądź rachunku do Zamawiającego.
d) w ofercie należy podać cenę ryczałtową brutto.
4. Forma złożenia oferty
Ofertę należy dostarczyć w formie pisemnej (w zamkniętej kopercie), osobiście lub za pośrednictwem poczty, w terminie do dnia 25.05.2015 r., do godziny 9:00, na adres: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Zamkowa 19, 42-100 Kłobuck.
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:
-
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Obowiązki i prawa inspektora nadzoru wynikają z art. 25-27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.). Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani telefonicznie bądź e-mailem o terminie podpisania umowy.
p.o. Dyrektor
/-/ Zbigniew Wydmuch
Orientacja.pdf (395,83KB)
PB - opis - Remont drogi pow. 2039 S.pdf (127,12KB)
Projekt umowy.doc (48,00KB)
Przedmiar robót.pdf (826,19KB)
Protokół ws. wyboru najkorzystniejszej oferty (2).pdf (157,01KB)